Klik door naar de site van FNV Bondgenoten Home
Cao databanken online
logo cao.nl

Volg cao-onderhandelingen op de voet

Blijf op de hoogte van uw eigen cao-traject via www.cao.nl van FNV Bondgenoten. De komende tijd zult u hier steeds meer cao-trajecten kunnen volgen.

Nieuwe cao's bieden nieuwe kansen

U bent niet voor niets lid van een FNV-bond. Die onderhandelen namens u over uw arbeidsvoorwaarden. Zij sluiten jaarlijks 1000 Collectieve Arbeidsoverkomsten (cao's) af. U vindt op deze site algemene informatie over cao’s. En daarnaast informatie over landelijke afspraken die invloed hebben op de onderhandelingen.

de CAO DATABANK van het Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid

Cao databank Ministerie SZW
Het Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid verklaart op aanvraag van contractpartijen veel cao's algemeen verbindend. Dit geschiedt via de Arbeidsinspectie. De AI heeft hierover een zeer informatieve website gemaakt. Daarop staat ook een actuele lijst van alle AVV-verklaarde CAO's.

logo overheid.nl

In de databank op (officiële publicaties ) van overheid.nl kun je de teksten van die cao's opzoeken en downloaden >> klik hier

Stichting Naleving CAO voor Uitzendkrachten

De Stichting Naleving CAO voor Uitzendkrachten ziet toe op naleving van de CAO voor Uitzendkrachten en de CAO Sociaal Fonds voor de Uitzendbranche. Op deze site vindt u alle informatie over de stichting en over de CAO’s. Ook treft u hier alle informatie aan over het melden van gesignaleerde fraude en misbruik van deze CAO’s.

logo SDU

Nieuw bij SDU: CAOWEB online bevat samenvattingen van de CAO's in Nederland. Alle wijzigingen die binnen deze CAO's plaatsvinden worden direct in de online opgenomen. Ook beschikt CAOweb over de meest recente loonmutaties en kan een selectie worden gemaakt van de meest geraadpleegde CAO’s.